Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

• In welke gebieden leveren jullie?

Via PostNL bezorgen we voor nu alleen in Nederland. Neem even contact met ons op als we voor u ergens anders moeten bezorgen. Er is veel mogelijk.

• Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

We streven ernaar om de bestellingen dezelfde dag nog op de post te doen. Omdat we alles met de hand doen kost het soms meer dan een dag om uw bestelling te verwerken.

• Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Gebruik de volglink in de e-mail die u hebt ontvangen. Bij elke update sturen we u een nieuwe automatische e-mail.

• Geven jullie korting bij hogere volumes?

Wij streven voor een zo laag mogelijke prijs voor onze boeken. Op sommige boeken op onze website (vooral de evangelisatieboeken) geven we een volumekorting, om te stimuleren dat deze boeken in grote aantallen verspreid worden.

Regelmatig nemen bijvoorbeeld kerkenraden en verenigingen contact met ons op om bijvoorbeeld boeken cadeau te doen voor hun leden. Soms is er hiervoor een gereduceerd tarief mogelijk. Mocht u geinteresseerd zijn, neem dan contact met ons op.

• Wat is jullie retourbeleid?

Niet tevreden? U kunt binnen 14 dagen uw boek retourneren, mits in nieuwstaat. Hiervoor kunt u een afspraak maken of u kunt het boek op eigen kosten terugsturen.

Over de stichting

• Wat doen jullie nog meer naast boeken uitgeven?

Naast onze prachtige uitgaven kunt u ons ook uitnodigingen voor een lezing bij uw vereniging, bedrijf, etc. Dat doen we belangeloos. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Daarnaast bent u op afspraak welkom op ons bezoekadres voor een prachtige collectie schilderijen, boeken en meer.

• Hoe kunnen jullie boeken zo goedkoop aanleveren?

Wij zijn een stichting met als doel het verspreiden van het Evangelie en de werken van John Bunyan. We hebben geen winstoogmerk, dus kunnen de boeken vaak onder kostprijs leveren door donaties.

• Waar gaat mijn donatie naartoe?

Donaties gaan direct naar nieuwe uitgaven.